2 veckor till jul!
Publicerat den

Nu börjar det närma sig jul, bara 14 dagar! Och typ 10 dagar kvar till jullov! längta något otroligt mycket!! Men jag har fortfarande inte fått in denna julkänslan än liksom, Har köpt EN julklapp och jag måste hitta fler! Jag är fattig och detta kommer inte gå! Men jaja, får försöka så mycket jag kan till pengarna tar slut. Haha!
 
 Men iaf så sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja, är helt forever alone för att alla mina vänner stack till tai, jag åt i skolan eftersom jag hellre ville tillbringa mer tid med min pojkvän som jag inte har träffat på länge. Men ha en bra tisdag så hörs vi. Puss:*
(kommer somna när som helst, alltså på riktigt är så sjuuukt trött för jag kunde inte somna i går kväll pga olika anledningar, men usch.. ah, är oootroligt trött!)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?