2013
Publicerat den

Tagen från  Eve ! :)
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, Jag har varit på en one direction koncert.

Hur har ditt 2013 varit? Den har faktiskt varit ett utav de bästa åren, har dock gråtit en hel del, men jag har skrattat ännumer, förlorat lite vänner, fått ännubättre vänner. skaffat mig en pojkvän, så det har nog varit ett utav de bästa åren jag varit med om än så länge. Hoppas på ett lika bra 2014 :)

Blev du kär i år? Ja!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 8 maj - 1D konceren och 24 Augusti då jag blev tillsammans med världens bästa!

 
Vad är din största framgång 2013? Jag vet faktiskt inte..

Bästa köpet? eheh.. inte den blekaste aning, Helt klart byxorna på bilden nedan!!

Vad spenderade du mest pengar på?  Kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, sen jag började på jenny har jag skrattat varje dag med mina bästa vänner. Kunde inte kommit med några bättre.

 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Massa, typ the fox och midnight memories albumslåtarna.

Vem har du umgåts med mest? Eftersom jag faktiskt har gått i nian detta året så måste jag säga alla mina bästa vänner därifrån, men på senaste tid är det Hanna, Julia, Amanda, Sanna och Oscar

Har du haft ett förhållande under 2013? Japp

Vart reste du under 2013? Barcelonaa i oktober :)

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? eh, jag vet inte, jag har det mesta just nu, och hoppas att det stannar hela 2014 också!

 

 
Vad gjorde du på din födelsedag? Jag kommer inte ihåg, men jag tror att jag var med någon kompis faktiskt.. tror inte att vi firade mig eller något liknande utan vi gjorde det efter  

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? ja, massor, tillexempel hade jag kunnat ta tag mer i skolan, men jag orkar verkligen inte för jag är såå skoltrött.

Vem saknade du? Sen jag blev tillsammans med Oscar har jag saknat honom hela tiden, men annars ingen speciell 

De bästa nya människorna du träffade? Nya klassen! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Börja ta skolan mer på allvar och börja träna ;) Ta vara på livet!

Måste erkänna att jag saknar den här klassen lite faktiskt :( </3

 

 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?