❤️
Publicerat den

Hittade massa söta bilder på Igge sen i somras, haha sötnosen! 








Har tagit dessa bilder med mobilen allihop så har suttit och laddat upp en bild i taget plus att dom var några av de första bilderna jag tog med den här bilden, så fick bläddra upp till de första bilderna hela tiden, men jaja, nu har jag iaf tagit de bästa bilderna. Han är så himla söt denna hästen alltså, och så himla snäll. Ska bli kul att börja rida honom igen. Denna sommaren som jag red igång honom på har varit en utav de bästa somrarna jag varit med om. Massa barbacka galoppruntor i skogen med lösa tyglar och bara hänga med! Såå mysigt! 
Japp, men nu ska jag försöka sova för ska upp runt tio imon för att rida på förmiddagen som jag redan har sagt men nu säger jag det igen. Hehe, kommer nog upp ett inlägg imorgon förhoppningsvis. Om inte så får jag önska er en underbar början på det nya året och en rolig nyårsafton. Puss:* 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?