And where is the snow then?
Publicerat den

Så glad att de äntligen är jullov och att jag har hittat min nyårsklänning!
Dagen började med sovmorgon till tio i åtta, gick upp, fixade mig, bytte om, sminkade mig, hann tom att platta håret! (detdu!;) haha. Sen till skolan, började vid kvart i tio, samlades i klassrummet och blev indelade i lag för att göra en musiktävling, det var bara massa konstiga jullåtar som typ ingen någonsin hade hört, hehe :P man skulle gissa namn/band osv. Mitt lag förlorade, vi fick 1 poäng. (haha) fast jag gjorde så att vi fick två pluspoäng genom att smöra lite för läraren ;) Sa att vi borde få plus för att vi var så söta. hahah ;) Ja, så då blev vi delad sistaplats med två andra lag ;) Hihi, Men efter det så var det någon muikgrej i kaggs aula, sen slutade vi. Gick till stan med Oscar för att handla lite julklappar, hihi, hittade bara en julklapp till hanna och en tröja till mig ;) Haha, ego, jag vet. Men nu är jag fattig :P Men jag tyckte iaf att tröjan jag hittade var sjukt snygg! Men Oscar var iaf tvungen att åka till sin mamma så jag gick lite på baronen själv tills jag hittade Sanna,Jason och Julia på donken, så satt där lite med dom. Jag var så hungrig att jag skakade, hade inte ätit någonting så jag åt lite med dom :) Sen gick vi runt lite grann sen tog jag bussen hem. Har inte gjort så mycket mer än att bara haft en skön känsla av att det är jullov och att jag inte behöver gå upp tidigt på måndag! (y) Haha. Men ni får ha en awezume kväll och ett underbart jullov så hörs vi så fort jag har något kul att berätta. Puss på er ! :*
 
 



(Det är en tröja och en tight kjol så det ser ut som en klänning, jag tyckte det blev s






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?