Bara för att jag har så tråkigt!
Publicerat den

SENASTE:

1. Dryck: Sprite

2. Telefonsamtalet: Sanna

3. SMS: Oscar

4. Sång du lyssnade på: Diana

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Har varit tillsammans med samma person två gånger..

7. Har någon varit otrogen mot dig: Det tror jag inte

8. Varit kär: Ja

9. Förlorat någon speciell person: Inte vad jag vet faktiskt

10. Varit deprimerad: Ja

11. Varit så trött att du somnat sittandes: varje dag i skolan (y)

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Rosa

13. Svart

14. Vit

(gillar de flesta färger utom typ, orangegul, vinröd, och sånna där konstiga fula färger)

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja

16. Fått ditt hjärta krossat: vet inte, kanske?

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja

21. Kysst en kompis: Ja

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Det var väldigt länge sen jag pratade med någon där, men inte alla tror jag inte

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 0

24. Har du några husdjur?: En hund

25. Vill du ändra ditt namn: Ja

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: kommer inte ihåg, tror jag var med någon kompis

27. Vilken tid vaknade du idag: tio i 8 typ

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov nog då faktiskt (y)

29. Någonting som du längtar till: Jul och nyår

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag är rätt nöjd i nuläget, men det finns alltid saker man skulle vilja ändra på.

32. Vad lyssnar du på just nu: Happily . 1D

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja

34. Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting, är otroligt glad och pepp på livet :P

 

 
 
OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Linn

37. Singel/upptagen: Upptagen

38. Stjärntecken: Kräfta

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: Ljungbyholmsskolan, Södermöreskolan

41. Gymnasie: Jenny Nyström

42. Högskola: Kommer aldrig gå på de

43. Hårfärg: Mörkbrunt för tillfället, halvt blond orginal

44. Långt eller kort: medel

45. Längd: Ungefär 160,5 kom vi fram till... har krympt :(

46. Vad gillar du gällande dig själv: ibland hela mig, ibland ingenting, men mina ögon typ kanske

47. Piercings: Navelen.

48. Tattoos: Inga än, men jag ska ha förr eller senare!

49. Höger eller vänster: Högerhänt

 

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Räknas sy som en operation? för i sånna fall när jag var fem

52. Piercing: Öronen

53. Tatueringen: Ingen än så länge

54. Bästa vän: Hanna

55. Sporten du spelar: Fotboll, tror jag, eller simmning eller skridskor, kommer inte ihåg

56. Husdjur: Kanin

57. Vaccination du minns: När jag var fem år typ.. kommer inte ihåg men alla gör väl de när man är fem?

58. Konsert: 1D konserten 8 maj detta året!

60. Alkohol du drack: tro det var gin hahah! eller cider av nått slag?

 

 
 
 
 
 
 
 

JUST NU:

61. Äter du: Inget

62. Dricker du: Inget

63. Är du på väg att: Svara på detta

64. Lyssnar du på: Little white lies , 1D

65. Väntar du på: Inget särskillt faktiskt, julafton kanske?

 

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: haha, nej!

67. Vill du gifta dig: kanske

68. Karriär i åtanke: Fotograf kanske, eller jag vet inte :(

 

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon

70. Kramar eller pussar: åååh, båda! 

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: lika gammal, har inte tänkt så mycket på de..

73. Romantisk eller spontan: spontan

74. Snygg mage eller snygga armar: armar

75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

76. Känslig eller inte: inte för känslig, men dom ska kunna visa känslor.

 

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Ja

80. Gjort något sjukt spontant: Har jag säkert, jag är kompis med Nadine

81. Tappat glasögon eller linser: vet inte, har jag säkert

82. Haft sex: Ja

83. Krossat någons hjärta: Ja

84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja

85. Har du blivit arresterad: Nope :))

86. Dissat någon: Nä, har nog bara blivit dissad, jag är ful

87. Gråtit när någon dött: Ja, mina djur

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

77. Ragg eller förhållande: Förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: Tveksam

 

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Nej

90. Mirakel: Lite kanske

91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja

92. Himlen: naa... 

93. Tomten: Nej

94. Att kyssas på första dejten: men vem dejtar egentligen?

95. Änglar: Jag tror på andar

 

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: typ :'(

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mobil, Vänner, Pojkvänner, typ familjen

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja

 
En massa fula och mobbade bilder på de, ha de gött hej! :*






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?