can't stop looking at you.
Publicerat den

Hade en välbehövlig myshelg med min underbara pojkvän som jag inte har varit hos på två veckor. Vi låg och mös som inne medan det var kallt ute. Kände verkligen att jag behövde det. Har dock inte sovit så där jätte mycket, fast ändå somnade vi ganska tidigt, han somnade innan ett och jag ca halv två eller vad hon var sist jag kollade på klockan, och vi (jag) vaknade vid halv tio tror jag hon var, eller nio eller nått, kommer inte ihåg.. men iaf, När jag tillslut fick tag på lite täcke så kunde jag sova. Åh det är så himla mysigt att sova med någon bredvid sig, även om det är skönt att sova i sin egen säng med sit eget täcke också. Men när man inte har sovit med någon på ett tag så uppskattar man det mycket mer :* Haha, men iaf så har jag haft en underbar helg med en massa skratt, sång, mys, serious talk med mera! :) 
Haha, vi låg seriöst och sjöng/skrek mitt i natten. Det var skitkul. Hahah Älskart<3
 


 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?