Ett par frågor
Publicerat den

1. Är du singel? Nope
2. Är du lycklig? Ja, just för tilfället är jag det :)
3. Är du uttråkad? ganska, har svenska
4. Är du ledsen? Nope
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? det tror jag inte.
7. Är du full? Nej 
8. Är du en cooling? men av?
9. Är du från Irland? Nej, men hade varit kul :)
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej

 
skit

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Ja
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? senast nyss:*
6. Har du haft en hemlig beundrare? inte vet väl jag.. men alltså jag tror det någon gån kanske :P
7. Är du kär? har aldrig varit kärare!!!
8. Vill du gifta dig i framtiden? det hade inte varit fel pga har aldrig varit på ett bröllop :(

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek 
2. Hår eller ögon? Älskar båda, men ögonkontakt med någon man älskar<3
3. Katt eller hund? hatar denna frågan, men hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? romantisk hemmakväll med min pojkvän
8. Pengar eller lycka? Lycka 
9. Dag eller natt? Båda, älskar att sova! men det är tråkigt så, båda ;)
10. MSN eller mobil? Mobil

 

 

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Hahah! Ja
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja!! :/
4. Hoppat Bungee Jump?  Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Har väl hänt kanske.
6. Ätit en hel tårta? Nej 
7. Gjort bort dig offentligt? haha, yaoo
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja, och så blev det ;)
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja! är otroligt känslig.
10. Velat försvinna? Ja 

 

skit

Vad såg du på tv sist? Kommer inte ihåg, men det var väl något program...
Vems blogg läste du sist? Sannas - Zelize.blogg.e
Vad åt du sist? clementin i gårkväll
Vem pratade du med sist? sanna, i klassrummet
Vem ringde du sist? Oscar
Vem messade du sist? Julia
Vad läste du sist ”bok”?  tvingad till att läsa the boy in the striped pyjamas
Vem pussade du sist? Min pojkvän.
Vem kramde du sist? Min pojkvän
Vem bjöd du sist på något? Sanna
Vad köpte du sist? Ingen aning... men typ en present till sanna tror jag:)

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?