Fredagsmyyyys!
Publicerat den

Hade en väldigt rolig kväll igår hemma hos Oscar. Asså underbaraste familjen någonsin. Skulle kunna bo där för alltid! Nej men vi åt nudlar och nån kyklinggrej, (har lärt mig äta med pinnar!!!! typ) Jag är så stolt att jag äntligen vet hur man ska hålla! Har även spelat massa frågelekar med Marcus och Oscar. Gissa vem som vann två utav 5 gånger?? (eller hur många gånger vi nu spelade) Joo Jaaag! Hur grym? ;) haha Nej men vi drack lite gott och flummade en massa, gick ut och gick vilket gjorde kvällen ännu roligare. Hahah! Kom tillbaka och vi gick och la oss direkt. Kommer inte ihåg i detalj allt som hände men kul var det. Dock inte lika kul i morse eftersom jag mådde så ootroligt illa! Det är bättre nu som tur är! Fick i mig kanske en halv pannkaka till frukost och sen har vi inte gjort så mycket mer. Legat och slöat vid tv i ett nån timma typ. Åt frukost vid 11 tiden och åkte hem vid tjugo över ett, Men hann ändå skratta åt marcus och annat. Hahah! Bästa helgen på länge! 
Och snart ska jag be ge mig av till stallet för lite övning inför lucian imorgon. Tagga oså! hihi ha en toppen helg! Puss:*
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?