Igge pigge passar bra på denna häst!
Publicerat den

Dagen började med att jag och hanna åkte in och gymmade på morgonen, det var så skönt på något sätt haha, lär förhoppningsvis ha träningsverk i armar och ben imon, haha men ska nog in en sväng i morgon också. Man ska ju träna bort träningsverk så det bler ju bra :) Efter det så åkte jag direkt till stallet och rid min lilla igge. Har var hur pigg som helst efter att inte ha blivit riden sen i sommras, lilla vännen. Han sprang och var jätteframåt, så det var ju bara att hänga på haha. Men nu ska jag rida honom varanan dag hela januari till och börja med. Vi trodde ju att han var halt och därför så har jag inte ridit honom sen dess men eftersom det inte verkar som att han har ont är man rider så ska jag börja sätta igång honom igen. Det ska bli så kul! 


Jag ska ner och rida honom på tisdag också innan jag åker till min pojk i halltorp för att skjuta in det nya året. Hoppas det kommer bli lika bra som jag har föreställt mig, men allt kan väl hända antar jag. Men får hoppas på det bästa. Puss:*
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?