It's Christmas everybody!!
Publicerat den

Häj, äntligen är dagen alla väntat på här! Vissa har öppnat lite paket, vissa väntar kanske med alla tills ikväll. Men jag har öppnat tre utav paketen, och där fick jag en ny pyjamas (med långa byxor) som jag myser i just nu, tre mobilskal, två par sockor och ett par trosor. Bilder kommer upp senare ikväll eller imorgon när jag har fått allting. Men idag är det inte bara julafton, utan idag har jag och Oscar fyra månader! :)) Och Louis Tomlinson fyller 22 år! Grattis till oss alla. hahah :) Men ha en fortsatt trevlig julafton och hoppas på god mat och massa julklappar! Kanske har du varit lite extra snäll detta året så du får många, det får vi hoppas på! :) 
Det hoppas jag att jag har varit. Har iaf varit snäll de senaste dagarna hahah. Jaja, hoppas på det bästa. God Jul! <3
 
 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?