Julklappar!
Publicerat den

Två tjocka sockor och ett par söta trosor av mamma
En stickad tröja av Oscar<3
En stickad tröja av mamma
En vit halsduk av mamma
Tre skal av mamma, Komiskt att jag fick sms precis när jag tog kortet ;P
Rakhyvel plus rakblad, deo och en maskara av mammi
En jättefin tavla av min ängel, Hanna! <3
En tidning och onedirection lösnaglar av mamma, hahah :*
Uggs av mammi, har testat dom förut och blev kär i dom direkt (y)
One direction parfymen som jag egentligen skulle ha direkt när den kom ut, men det blev aldrig att jag
köpte den, men nu har jag den!!! <3 
En pyjamas, långbenta byxor och en T-shirt med en nalle på 
Träningsbyxor
Två tröjor av Markus, Åsa, Neo och Elliot <3
Och ett underbart fint hallsband av Oscar. Det är jättefint! <3 Gud vad jag älskar min pojkvän!<33
 
Och sen fick jag 500kr av farmor och 500kr av mormor och morfar som jag glömde ta kort på. 1000kr rikare nu och det känns ju inte helt fel, haha! Hoppas ni fick det ni önskade er och jag önskar er en riktigt mysig jul med släkt och vänner och alla! Ha det bäst Puss:*
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?