Jullov!
Publicerat den

Imorgon är det äntligen sista dagen i skolan innan 2014! Så skönt med lite lov efter att ha blivit så otroligt skoltrött... Imon börjar jag kvart i tio och slutar runt halv elva, eller folk i min klass kan inte enas om vi börjar halv tio eller kvart i tio eller om vi slutar halv elva eller kvart över elva? Men jaja, vi ska iaf "leka" vara i aulan och äta gröt. Dock kommer inte jag att äta gröt för det är äckligt, men det andra kommer nog bli kul :) Hehe. Sen när vi har slutat ska jag in och julandla lite julklappar tror jag, vet inte om jag kommer få med mig någon snäll vän eller om jag går ensam. Men sen ska jag hem och göra ingenting, kanske hinner träffa oscar en stund när han har slutat, kommer inte ihåg om det var kvart i 12 eller kvart i 1. Men jaja, nånting var de iaf :* Men ha ett bra lov så hörs vi, kommer inte ta med mig datorn till skolan imon för det känns onödigt och jag lär nog inte mobilblogga, men kanske, man vet ju aldrig, haha Jaja kommer säkert upp något imon på något sett efter skolan om inte annat. Men nu ska jag nog gå och lägga mig så jag är pigg imon. Puss:* 
 
where is the snoooow??






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?