julmarknad
Publicerat den

Mamma väckte mig vid kvart i nio idag eftersom jag skulle gå och mata katten så det blev en tidig morgon för min del, men det gör ju att man hinner mycket mer. Så just nu är klockan än så länge bara tio och jag har redan ätit en god frukost med familjen. Vi ska snart åka på julmarknad och jag följer bara med för att jag ska köpa nya ridskor efter. Jag vill egentligen inte gå på julmarknad för det är såå tråkigt, men får väl göra det iaf :( Aja, sen ska jag till stallet för att öva inför julshowen som är den 15 (nästa söndag) Så vi ska gå igenom hur vi ska göra osv. Jag har inte bestämt mig om jag ska sjunga eller inte. Jag vet inte vad jag vill men det lutar mot att jag inte orkar för jag kan inte texterna och jag orkar inte lära mig dom. Men aja får se. 
Kom gärna och kolla 15/12 stalljust smedby! (Vet dock inte vilken tid) :P
 
 



Amanda

15.00 För er som vill titta :D Och JA! Du måset sjunga, ingen annan av oss kan ju sjunga! Låter förjävligt XD

Svar: Okej bra! alla får ta å komma då! Jag kan inte heller sjunga ju! kan inte texterna och ja, det låter förjävligt :'D hahah asså snacka om att göra bort sig inför massa människor. Haha, men ja jag ska sjunga ta det lugnt! <3
Linn Selenhag



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?