kommer inte på någon rubrik :P
Publicerat den

Denna julafton har inte varit som alla andra, det har kännts som en helt vanlig dag, bara liiite jobbigare, jag var tvungen att vara med familjen hela dan. Men det typ pinsammaste var ju när alla skulle gå med hunden
" kom nu, idag ska alla gå med hunden så att vi kan vara tillsammans, det gör familjer" Nej mamma, INGEN gör det? men jaa, gud så kul.... *host* 
Men jaja, har fått det mesta jag önskat mig typ nästan, kommer inte riktigt ihåg vad jag önskade mig, men jag har fått pengar så då kan jag köpa det jag inte fick hihi! (L) 
Nu längtar jag som satan till torsdag så att jag kan få träffa min pojkvän igen! Har inte träffat honom sen... igår, men då hann jag knappt att se honom så det räknas inte, men jag längtar iaf dit och sen till nyår så det ska bli mys. Ha en fortsatt bra kväll puss:*
 
 
 
Ledsen hund för att han inte fick någonting idag, lugn älskling, du ska få någonting, jag lovar! </3
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?