Live wild die young
Publicerat den

Blev så himla ledsen igår kväll och grät nästan hela natte pga ett par saker. Har varit depp hela dagen nästan, det släppte lite under bowlingen (kom förresten trea, även om jag suger på bowling hehe) Men iaf så vid nio tiden fick jag ett sms av sofi som sa att Igge hade blivit bättre och att jag skulle bli medryttare på honom och ha honom som min egna häst. Blev så himla glad att jag inte visste vad jag skulle göra. Jag var hemma hos Ludde med Hanna och jag var helt överlycklig och typ skrattade och dom tyckte att jag var dum i huvet! Så sen dess har jag varit glad!
 
''Man måste få vara ledsen, men istället för att tänka på det negativa så måste man blicka framåt och bara tänka på de saker som gör en lycklig'' Det har jag lärt mig. Jag mår så mycket bättre när jag är bland folk, även om man är ledsen så vill man bara vara ensam i ett hörn och gråta men det är det dummaste man kan göra för då tycker man bara mer synd om sig själv och allting blir bara mycket värre. Därför ska man vara med vänner när man är ledsen så att de förhoppningsvis kan muntra upp en.
 
Finaste Igge! <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?