Luciashow
Publicerat den

Hola amigoos! 
Det har varit en väldigt mysig, rolig och stressig dag i stallet idag. Men allting gick jättebra på julshowen och de kom massa människor och alla var jätteduktiga. Det blev en massa bilder som just för tilfället ligger på Amandas kamera men jag vill ha ett par bilder av henne så att jag kan lägga upp som här. Men jag återkommer om det. Det har iaf varit en rolig dag idag. Och imon går vi in på sista veckan i skolan innan jullovet hur underbart?? Är så otroligt taggad på jullov nu så det finns inte!! Skönt att slippa skolan, träffa pojkvännen och massa gamla och nya vänner och bara ta det lugnt. Gud så skönt! Men ni får ha det bra så hörs vi säkert imorgon. Puss:*
 



Friskey

Kul att det gick bra på showen! Ser fram emot att se lite bilder sen :D

Svar: haha, tack! :) Är du någon där ifrån? /känner inte riktigt igen bloggadressen. Skriv gärna vad du heter nästa gång :)
Ja, jag ska försöka få upp några bilder, men som sagt, det är inte jag som har bilderna så jag ska försöka få bilderna skickade till mig inom kort :)
Linn Selenhag



URL: http://friskey.horseworld.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?