New Year!
Publicerat den

Alltså jag behöver både en nyårsklänning och en julaftonsklänning! Haha, så jag måste åka in till stan någon dag och fixa det plus massa julklappar och present till sanna osv. Åh jag orkar inte plus att jag är fattig :(
Får dra med mamma eller något ;) Haha, men iaf. Jag köpte en nyårsklänning till förra nyåret men den hade jag på mig i ca 2 minuter sen bytte jag om till jeans och en tröja, Och jag har inte använt den sedan dess heller...  Så en välldans slöseri med pengar på den. Men ah, jag vill ha en snygg julklänning och nyårsklänning, även om jag vet att jag inte kommer att ha på mig den på nyår men jag kommer iaf ha den på julafton men jag kan inte ha samma både jul och nyår för det blir ju bara fult. Men aja nu vet ni de, haha Hejdå! :*
 
Den här i svart hade varit så sött!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?