photoshop
Publicerat den

De som betyder allra mest för mig! <3 (mina allra bästa vänner, min pojkvän och min hund) :*
 
Har alltså precis lärt mig hur man gör runda bilder, haha! Ja, jag vet att jag inte är särskillt snabb på att lära mig men det kommer så kanske i slutet av trean kanske jag kan det mesta av redigering osv och kan kanske göra lite mer profsiga saker, men än så länge så blir det lite såna hära basic saker, men dom här har jag iaf jobbat lite med nu denna fredags kväll. Har även kollar lite på idol och fått magmuskel av allt skratt med familjen :P( vet dock inte vem som vann idol, men det var säkert kevin:(( )  haha Men nu ska jag nog gå och lägga mig för orkar knappt hålla ögonen öppna och jag har fått kramp i min arm av att sitta vid datorn av någon konstig anledning. Men vi hörs imon. Puss och godnatt :*






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?