30 saker ni kanske inte visste om mig.
Publicerat den

1. Jag har en väldigt stor hand fetish, särkillt på min pojkväns händer. Snyggaste som finns. 
2. Jag har gått på piano när jag var mindre men jag kan inte spela någonting längre
3. Jag är extremt klantig
4. När jag var fem skar jag upp benet när jag skulle gå upp från en brygga. Vilket har lett till ett stort fult ärr på benet...
3. Jag har massa komplex
4. Jag är oftast jätteglad i skolan, jag är den spralliga typen, men hemma är jag ibland väldigt depp
5. Jag har väldens underbaraste pojkvän
6. Jag har många konstiga fobier, som tex, getingar, utklädda människor, fjärillar, luftballonger, mm
7. Jag älskar djur. 
8. Jag säger alltid att jag aldrig bryr mig men jag tar väldigt illa upp vad folk säger
9. Jag vill flytta hemifrån
10. Jag har verkligen ingen kärlek till mina syskon
11. Jag är väldigt kräsen när det gäller mat
12. Jag älskar att kramas och att hålla handen
13. Mitt första husdjur var en kanin som hette lilleskutt
14. Jag gråter ganska lätt
15. Jag tar inte skolan på allvar
16. Jag hatar skolan
17. När jag gick i 7:an och 8:an hatade jag att ha lov för att jag saknade min klass så mycket. Men nu vill jag inget annat än att ha lov
18. Jag har en väldigt djup hemlighet som jag bara har berättat för ett par utav mina vänner men som har kommit ut, och jag hatar dom för det.
19. Jag har alltid velat jobba på hundpensionat, det vill jag fortfarande
20. Jag är verkligen usel i skolan.
21. Jag har världens bästa vänner
22. Jag har ingen favoritfilm eftersom jag nästan aldrig kollar på film
23. Ibland är jag för snäll för mitt eget bästa
24. Jag älskar att bitchblicka människor
25. Jag är inte så elak eller bitchig som jag ser ut eller beter mig
26. Jag är nog den som taggar julov mest
27. Jag vill ha min pojkvän hos mig hela tiden.
28. När någon är ledsen/arg blir jag det också
29. Tillexempel när jag rider så tar jag in information mycket snabbare än vad jag gör i skolan eftersom jag tycker det är mycket roligare att rida än att plugga.
30. En gång för några år sedan så var jag och en kompis ute och cyklade vid ca 4 på morgonen, då blev vi jagade av en bil. Sen dess har jag varit livrädd för bilar på natten/kvällen.. Får seriöst panik om jag hör en bil när jag är ute och går på kvällen.
 
 



MATILDA

Roligt inlägg =)

Svar: haha, tack så mycket :)
Linn Selenhag



URL: http://matildays.forme.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?