Sanna 16 år! <333
Publicerat den

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min systers födelsedag. Hela 16 år fyller hon den lilla tjejen. Såå liten. hihi! Men iaf. Du är världens bästa syster och jag hade inte klarat mig utan dig. Även om vi alltid är arga på varandra så vet vi båda att vi älskar varandra och att vi finns där för varandra. Våran humor slår ju allt. Älskar dig från månen och tillbaka. Vi har varit som systrar ända sen vi träffades på dagis och vi har hållt ihop sen dess. Det var ett tag då vi inte pratade med varande, vet inte vad som hände men jag är så glad att vi hittade tillbaka till varandra tillslut. Du är nog den jobbigaste, lataste och bortskämdaste ungen jag känner men det är det som gör dig speciell, Jag vet att jag inte säger det tillräckligt ofta men jag älskar dig. Du är min andra halva gumman! Hoppas du vet att jag alltid finns. 
Älskar dig gumman och ha en underbart bra födelsedag! <3
 
Föresten så är det inte bara sannas födelsedag utan det är också luca och fredag den 13. Undra om jag kommer krocka med bussen eller liknande? ;o haha får hoppas på det bästa. Puss:*






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?