Vad hade jag gjort utan er?
Publicerat den

Hej allihopa, jag hade tänkt att skriva lite om mina närmaste och dom som betyder mest. För utan dom vet jag inte vad jag hade gjort. Dom betyder allt för mig! Älskar er alla det ska ni veta!! <3
 
Oscar: 
Min pojkvän, min älskling, min bästa vän, mitt allt. Du betyder så otroligt mycket för mig. På riktigt ingen kan ens förstå hur mycket. Det är knappt så att jag förstår. Min kärlek till dig har aldrig varit större! Du betyder allt för mig. Och jag älskar allt med dig. Din personlighet, din kropp, ditt anrikte, dina händer ALLT Du är så underbar, och jag är så glad att jag har dig. Vi har samma hurmor och det är så kul att vara med dig. Vi kan ligga och skratta och sjunga mitt i natten. Jag kan prata med dig och det är jag så sjukt glad över! Vi är så olika men ändå inte för olika, Men i matsatsen dras ju till varandra sägs det ju :) Jag älskar dig älskling!
 
Hanna:
Min allra bästa vän som verkligen är den enda jag berätta precis allt för! Du var den första vän jag lärde känna på riktigt, och vi har hållt fast vid varnadra alla dessa år. Och det är jag så glad över. Alla dessa bus, rymmningar, dockor, bollar, ballonger, studsmattor, sova överallt, stugan, killar. Vi har gått igenom väldigt mycket! Men vi har konstigt nog aldrig bråkat verkligen på riktigt! Och det är väldigt konstigt, Vi har ju bråkat men aldirg riktigt så mycket att vi inte kunde lösadet. Visst vi hade väl haft de bråken då vi inte pratade med varnadra på ett tag men annars har det inte varit något. Du är nog den enda utav mina nära vänner jag nästa ALDRIG har kramat. Är inte det sjukt??? Vi har nästa aldrig kramat varamdra under dessa år!? Jag säger det kanske inte så ofta. Men jag älskar dig. Du är en underbar vän! :*
 
 
Sanna:
Det finns ingen annan jag bråkar så mycket mer som den här tjejen. Men när vi väl är med varandra och är glada så har vi världens roligaste humor och vi skrattar åt allt! Vi är vekligen som systrar, för vi bråkar som systrar men vi vet ändå att vi alltid finns för varandra. Vi har också alltid varit vänner, enda från dagis. Vi hade en period då vi var inte pratade med varandra, det höll säkert på ett något år. Men nu är vi lika nära som förr. 
Jag kom ihåg dessa studsbollar, *Stjärnfall* , barbidockor. sjuksyster. Alla crazy skratt. llting är värt att komma ihåg. Och det är någonting man inte kan glömma! Älskar dig gumman!
 

Amanda: 
Goaste personen jag känner. Vi skrattar åt allting. Vi har inte kännt varnandra så där jättelänge men vi har verkligen kommit varnadra nära. Vi har inte jättemånga minnen, men det ska bli jättemånga! Ett minne kanske är när vi skypade häromdagen, helt crazy diskussioner:P hahah Men tre år tillsammans med denna tjej kommer bli de roligaste tre åren i mitt liv. Vad hade jag gjort utan mändipändi lixom, ingenting hade varit roligt! Du är den blondaste och gulligaste lilla tjej jag känner. Haha! Puss på dig gumman, Du är bäst!
 
Julia:
Världens gulligaste och crazygaste tjej. Älskade lilla vännen vad du är underbar. Eftersom vi är lika långa så passar vi så bra ihop. Vi är så lika på så många sätt och jag älskar dig gumman! Tre år med dig kommer bli så sjukt kul. Du är så pluttinutting älskling!! Vi har dock inte så många minnen förutom dom vi skapat i skolan. Men om vi ska göra det som vi har sagt kommer det komma en vädigt stort och roligt minne imon kort. Älskar dig hjärtat! 


 
<33



Mandy

aaww linnzypinnzy, du så sööt ;*

Svar: Du är söt gumman! :*
Linn Selenhag



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?