when the sky is falling
Publicerat den

Idag har jag inte gjort typ någonting annat än att varit ute med hunden och målat mina naglar.
Mamma väckte mig kanske halv elva men jag somnade om och pappa väckte mig igen vid ett. så gick jag upp och åt lite frukost sen gick jag ut med min lilla vovve. Efter det har jag inte gjort mycket. Har lyssnat lite på musik samtidigt som jag målat naglarna ca fyra gånger (y) Så det har typ tagit upp hela min dag och nu är klockan snart halv sju. Lär ju inte somna innan tre som vanligt i natt heller, har inte somnat innan tre på hela julovet, ska bli kul sen när skolan börjar... -.- aja, tagga nyår imon med att börja morgonen med att rida iggis sen hem och duscha och fixa mig sen sticka till halltorp (y) Myys! :**
 
Mina nyårsnaglar detta året:

Mina nyårsnaglar förra året:

Enda skillnaden är att jag har lösnaglar på sista och att det är silver under det glittriga istället för massa lager med bara glitter, med annars ser det lika dant ut (y) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?