20 – En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
Publicerat den

Just nu har jag mörkbrunt hår, men min orginalfär är typ slingat (sandré) som på den första bilden, där har jag aldrig färgat mitt hår. Sedan första gången jag färgade det så färgade jag det kastanjbrunt. Det var typ rödbrunt, inte alls snyggt, men jag tyckte väl de då lite kanske, men nu när jag kollar på bilderna så såg det för jävligt ut! Har inga bilder kvar av de året så jag kan tyvärr inte visa er. Men efter det så slingade jag håret för att få bort det bruna eftersom jag ville bli blond, Det var jättefula typ tjocka slinger som inte alls var snyggt så jag färgade med vanlig blond färg. Jag älskade mitt blonda hår. Och ibland saknar jag det riktigt mycket. Men efter att jag inte fick fägra det blont mer för mamma och pappa så fägade jag det svart. Japp, från blondt till svart på bara två färgningar (färgade håret två gånger den dagen) Inte bra jag vet men var tvungen för det såg hemskt ut först. Men jag trivs jättebra i mörkt hår och jag vill absolut inte ha tillbaka min orginalfärg även och mamma vill de. 
 
Så sommaren till sjuan färgade jag mitt hår första gången i hela mitt liv. Hade det hela sjuan, Sommaren till åttan färgade jag det blondt och hade det hela åttan. Sommaren till nian färgade jag det svart/mörkbrunt och har haft det sen dess :) 
Man kan se på skolfotorna att jag har en färg från år till år. Det ser jättekul ut ;)
 
 
Min natuliga hårfärg:
 
 
Vad passar jag bäst i?
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?