4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Publicerat den

Hmm.. Helt ärligt har inte inte tänkt på vad mina mål, drömmar och önskningar är, men jag ska försöka få fram lite grann ;) 

1. mina mål i livet är väl först och främst att klara skolan, vilket jag har väldigt svårt att tro att jag kommer göra, jag kommer inte kunna ta studenten om tre år.. Usch vad jobbigt livet blev nu när jag började tänka på de...
 
2. Mina drömmar är att få ett perfekt liv i framtiden.. usch vad det lät påhittat, något som jag baa rafsade ihop, Men jag vet inte riktigt vad jag har för drömmar, Kanske att bli en riktigt duktig fotograf och ryttare och kunna tjäna lite pengar, Nej! Min största dröm är att skaffa en hästgård, ha massa hästar och massa pengar så att man slipper jobba, Rida varje dag och ha foto som fritid så man kan fota sina hästar osv, Det är min dröm!
 
3. Min största önskan är att träffa one direction, få krama dom och bara kunna dö pch veta att jag har träffat mina största idoler.
 
 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?