6 – Typ av killar jag faller för.
Publicerat den

Denna frågan är faktikst gasnak svår fast ändå så lätt för att man bara kan skriva vad man tycker, så okej, lets gåå! ;)
 
Den typ av kille jag faller för är en ontänksam, snäll, och rolig kille. Jag faller först och främst för ögonen och leendet. Alla dessa sne leendena är så sjukt snyggt så jag bara dör, det är nog det första jag ser hon en kille. Och så händerna också, haha. Förlåt men det är så satans sexigt!! Nej men, jag tror att jag gillar de flesta hårfärgerna, fast mest typ blonda killar som jag har varit kär i under dessa år. Men jag går inte på hårfärgen direkt.. Men man ska kunna prata med killen och kunna skratta och han ska vara din bästa vän. Det är därför jag älskar min pojkvän så mycket, för vi kan prata och skratta och ligga och sjunga mitt i natten. Och det tycker jag att man ska kunna göra i ett förhållande. Det jag tycker att man ska göra innan man blir tillsammans är att bli vänner, för allt blir så mycket lättare om man har en bra bakgrund.

Klädstilen bryr jag mig nog lite om, jag älskar en snygg outfit på killar, typ halvpösiga byxor och en snygg tröja, det är sååå snyggt! 
 
Min kärlek :* 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?