juste, städa var det jah...
Publicerat den

hey, sitter just nu i sängen och lyssnar på midnights memories, haha riktigt bra låta på de albumet faktiskt! ;)
Nej, men dagen gick snabbt faktikst, fast ändå inte för snabbt, vi hade två lektioner och slutade klockan ett. Vi går egentligen till kvart över tre och vi skulle gå till två idag men sen hade vi ingen matte. Så vi kunde alltså åkt hem vid tjugo över elva.. yaoo, varit i skolan i en och en halv timme i onödan... brabra, Ah, men jag skulle ha städat nu egentligen men istället har jag typ lyssnat på musik och bara suttit och glott, men ska äta nu sen ska jag städa färdigt innan jag ska till stallet. Pusss:*
 
en bild på one direction från den 8 maj får stå för bilden. Bara 199 dagar kvar till jag ska se dom live igen! Tagga!



Olivia Magnusson

Åh älskar deras album, så ljuvligt!!

sv: hihi, nope jag hade både min iPhone och digitalkamera, vågade inte (och tror inte man fick) ha med sig sin systemkamera :D
kramis♥

Svar: Okej, nä jag trodde inte att man fick ha verken digitalkamera eller systemkamera så jag hade bara med mig min mobil och fick jättedåligt bilder. Men jag såg en som hade systemkamera, men dom sa till henne men hon fick ha den iaf. Vad ska dom göra. Dom kan ju liksom inte bara ta den?
Men det är nog säkrast att bara ta en digitalkamera :)
Linn Selenhag



URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?