Ma dayy
Publicerat den

Denna dagen har verkligen tagit slut på mina krafter, inte kunnat sova natten till idag, vet inte varför.. vaknade tidigt i morse av att jag slog huvudet i bordet bredvid sängen sedan somnade om och gick upp vid halv nio. Dock har det varit en väldigt chill dag med bara två lektioner, varav ena var foto och andra var matte, så på fotot hade vi bara roligt halva lektionen och på matten gjorde vi inte så mycket. Sen efter skolan så gick jag och sanna och kollade på Jasons idrottslektion, sen kom oscar och så var jag med honom ett tag till vi tog bussen hem. Sen dess har jag bara suttit vid datorn och ätit lite, Ska hoppa in i duschen en snabbis sen ska jag lägga mig med min bok och sen blir det antagligen att sova, Ha det så bra så hörs vi. Puss:*
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?