Min underbara klass
Publicerat den

Hey på er! Denna torsdagen förväntade jag mig inte skulle bli så bra som den faktiskt blev. Vakna tidigt och gå en lång skoldag är väl ingen taggad på? Men eftersom jag går i en sån underbar klass så har det blivit mycket skratt och vi har verkligen börjat komma närmre varandra! Idrotten var helt klart höjdpunkten på hela dagen! Vi fick alla att säga att alla hade glömt gympakläderna ("för att våran lärare hade sagt att vi skulle ha teori,") vi hade en vikarie så han gick på det, haha! Men istället skulle vi typ slänga oss i rep för att komma över en "sjö" som blev allt större och större och allting slutade med att alla dog av skratt. Haha! Seriöst älskar min klass och att tillbringa tre år med alla människorna i den kommer bli så grymt!! :*
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?