we all need someone.
Publicerat den

Kan skriva om min dag bara för att jag har så tråkigt just nu. 
inget kul att berätta för jag har inte gjort något, men hanna sov hos mig inatt så jag vaknade upp med henne, vi åt lite frukost sen satt vi vid datorn och typ lyssnade på musik, sen gick vi en skogsrunda med hunden och sen stack vi hem till hanni ett tag tills hon blev hämtad av ludde. Då cyklade jag hem och har typ legat på golvet vid datorn resen av dagen/kvällen. Kollade lite på så mycket bättre med pappa och frida men sen gick jag och la mig med datorn igen. Vet helt ärligt inte varför jag ligger på golvet, men aja :p haha Har haft riktigt tråkigt och jag saknar min pojkvän något otroligt mycket! (som dessutom tog hål i läppen idag) (säg grattis om ni ser honom) men ah, vill bara ha honom här mer än någonting annat.
Japp, de va väl typ min dag, puss hej!
 
myskläder
 
(har ont i bröstkorgen pga legat på golvet större delen av dagen)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?