-fyra personer på samma häst!
Publicerat den

tjotjatjena, kom hem från stallet för en dryg timme sen kanske, det kändes skönt att komma ner till stallet igen och träffa alla. Har ridit Blossom lite riktigt idag, vilket kändes jättekul, hon är så himla rolig att rida. haha, fyra personer på samma häst, inte samtidigt men en efter en, först sofi, sen marre, sen natta och sist jag, Jag fick den roliga delen nämligen galoppen haha, andra gången jag red henne och jag galopperade utan stigbyglar ;) Men det gick jättebra verkligen, samtidigt som tre personer skrek på mig vad jag skulle göra, som ex, sträck på dig, knip inte med benen, luta dig bakåt osv. Men tillslut hade jag är väldigt fin sist och hon galloperade superfint, Så jag är jättenöjd med dagens ridpass om man kan säga så haha. Får se när nästa gång blir, det är bara blossom som gå att rida än så länge. Eller föresten Kotten kommer hem imorgon!!  Så himla kul ska det bli, saknar honom så mycket! Och marre säger att vi inte kommer känna igen honom för han har blivit en helt annan häst, det ska bli så kul att få träffa honom igen efter en månad! Så då blir det alltså två hästar man kan rida så det blir ju jättekul!! 
 
 
Lilla puffeliten som har blivit så stor och kan äta ur sin egna hinkhållare, aww :*
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?