-Vem är jag?
Publicerat den

Hej, sitter just nu och lyssnar på lite musik och har allmänt tråkigt så jag tänkte skriva lite om vem jag är.
Jag heter Linn Johansson Selenhag, men jag brukar kalla mig Linn Selenhag (haha) eftersom jag inte gillar Johansson. Ja, jag är nu 16 år och jag fyller är den 2 juli. Jag har världens underbaraste pojkvän som jag älskar mer än något annat och en massa vänner som stöttar mig i alla lägen och som jag har allra roligast med. På fritiden så rider jag, har dock tagit en liiten paus på två pass så nu rider jag bara en gång i veckan, jag jag ska börja komma igång igen nu när hästarna börjar krya på sig lite :) Jag går estet media på jenny nyströmskolan och jag är helt sjukt nöjd med min klass eftersom den består av så himla fina och bra människor. Nu undrar ni säkert varför jag inte hade med att jag fotade på fridtiden, men det gör jag också bara det att jag inte gör det lika mycket som jag gjorde förr, men jag ska verkligen komma igång med det också, det lovar jag så att det kommer upp massa fina bilder. Men ja, om ni nu orkade att läsa egenom detta inlägg så vet ni vem jag är och vad jag gör på fridtiden osv. Ha en bra kväll så hörs vi snart :)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?