-
Publicerat den

Heyhopp! Idag är det söndag och jag känner mig utvilad och glad. Men har ändå ingen ork till att göra någonting.. Får se om jag tar mig ner till stallet sen, det snöar och är kallt usch, detta väder alltså! Men iaf. Igår träffade jag en gammal vän som jag inte träffat på ganska länge, hennes familj var här och vi åt lite god mat osv. Jag var så himla trött för hade inte sovit så myke från fredag till lördag så jag kände mig lite taskig när jag somnade i soffan på kvällen och vaknade när dom hade åkt :P Haha. sov mellan tolv och ett men kunde ändå sova lika bra inatt. Haha! har precis fått i mig lite frukost och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, usch! vill inte ut i detta väder men får väl göra det för min lilla häst som inte har blivit riden sen i torsdags. Så får la göra de. Så ha det bra! Puss:*
Onepiece är nice 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?