Fredag!
Publicerat den

Jag är så glad att det äntligen är fredag! Så skönt med helg och jag tro att jag ska tilbringa hela helgen i stallet! Så det blir mys! Idag efter skolan ska jag bara hem. Ska typ gå och lägga mig dirket när jag kommer hem för är så otroligt trött!! Så ska försöka att lägga mig tidigt i kväll (y) Får se hur det går! 

Men just nu sitter jag på engelskan och gör inte så mycket, har inte gjort speciellt mycket idag faktiskt, första lektionen på morgonen var No och då skulle vi bara redovisa om någonting vi hade gjort om global uppvärmning, höll på att somna för var så sjukt trött. haha. Men iaf sen så hade vi rast så vi satt i biblioteket. Och där somnade jag och sov typ i tjugo minuter :P Sen hade vi film och sen lunch och nu engleksa då sen ska jag hem! Gud så skönt det ska bli haha! 
Ha en bra fredag! puss:*
 
Bjuder på en megasöt bild på mig och min bebi
She's so flufffy I'm gonna die!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?