Fuck Cancer
Publicerat den

Cancer har förstört mångas liv, familjer, vänskaper, kärlek. Cancer är ett rent helvete. Jag har dock aldrig varit med om någon i min närhet som dött av cancer än så länge och det är jag så glad över. Men nu är det så att en gammal vän till mig har fått cancer nu. Jag tänker inte säga vem men det är nog många som vet vem det är.
 
Det är ett gammalt ex till mig och vi var så goda vänner, tills han flyttade och vi tappade kontakten. Och det ångrar jag så otroligt mycket idag, för han är verkligen en riktigt go kille. Varför ska alltid de hemska drabba de goda. Det borde inte drabba någon dock, men verkligen inte de snällaste personerna i världen. 
 
Det är så otroligt hemskt, och jag kan inte förstå att det är sant. En 16 åring ska inte behöva ta del av en sådan här händelse, han har precis börjat leva sitt liv. 
 
Jag önskar bara att läkarna kan hitta ett botemedel så att cancer kan dö ut och inte skada fler personer, det räcker med dödsfall tackvare dig nu. Lika som små barn, vuxna, gamla, ingen ska behöva dö pga cancer. Det är hemskt! Fatta vad du förstör folks liv! Jag vill bara att cancer ska få cancer och dö!
 
Alla dessa som är drabbad av cancer, jag ger er all styrka jag har till er och hoppas på att allting ska ordna sig och att allting ska bli som det var förut. Fortsätt kämpa alla där ute. 



Sofie

Jag vet att vi inte har funkat så bra, men du ska veta att jag finns för dig Linn. Du vet att jag har gått igenom samma sak, och jag finns om du vill prata om det<3

Svar: tack
Linn Selenhag



URL: http://www.freak.devote.se


Denise

Håller med, cancer är fruktansvärt och det är ännu hemskare när det drabbar yngre människor och/eller snälla och godhjärtade människor..
Vad är det för typ av cancer han har drabbats av? :(

Svar: Ja jag vet. Det är så otroligt hemskt!
Lymfcancer i typ armhålorna och gumsken tror jag :/
Linn Selenhag



URL: http://flingans.nu





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?