Galopprunda =D
Publicerat den

Hej hopp galopp. - hahah gud så rolig jag är :D haha, nej men stack ner till stallet vid ca halv ett idag. Mötte upp sofi och gick ner och hämtade Igge och Blossom. /Första gången Puffe var kvar i hagen själv med Kotten och Millie, utan mamma, men det gick bra så så det var ju bra/ Men iaf så tog vi upp Igge och Blossom och borstade av dom osv och sen så tog vi en sväng. En lite halv lång runda, en utav våra favis rundor ''uppåt'' Och det var inte manat riktigt att vi skulle galoppera hela rundan, men så blev det typ eftersom dom där två hästarna är galna  och taggar igång varandra så om en galopperar så galopperar den andra och man får inte stopp på någon av dom. Hahah, men eftersom både jag och sofi älskar när det går fort så lossade vi på tyglarna och hade nästan en tävling hela tiden, Eller hästarna tävlade och jag och sofi bara hängde med. Ni fattar inte hur fort det gick. Vi mötte samma par två gånger, och dom måste trott att vi var galna eftersom vi galopperade förbi dom båda gångerna, haha sista grusvägen så var jag lite före sofi så blossom blev helt galen och skulle ikapp igge och när hon kom förbi igge så sparkade hon mot honom och hennes hov var typ två dm ifrån mit ansikte och hela sadeln flög åt sidan. Men som tur var fick jag tillbaka den. Alltså så snabbt som igge galopperade idag har jag nog aldrig varit med om. Han var såå glad och stegrade och hoppade omkring och sparkade bakut.. Men eftersom han inte är i form och inte har någon kondis så var han helt död när vi kom tillbaka. Men han verkade ha jättekul! Och det hade vi och blossom också! 
 
Blossom <3
och en liten suddig bild på piggsson, typ den enda ni inte har sett så den får vara lite suddig. Puss:*
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?