Intensiv dag
Publicerat den

Heyy! Idag vaknade jag vid halv tio utav väckarklockan, (usch vad hemskt det var att höra den!) men igentligen innan av att hela min familj skriker som dom gör varje morgon. men iaf så gick jag upp vid tio och klädde på mig och åt lite frukost och sedan åkte jag och hanna till gymmet. Gymmade i kanske en och en halv timme och simmade en halvtimme kanske, det var skönt att stärcka ut med ett par längder efter att ha tränat inne på gymmet. Japp, sen duschade vi och gjorde oss i ordning och sedan hämtade pappa oss. Jag åkte hem och åt sen stack jag direkt till stallet där jag hämtade igge pigge och bortsade honom lite. Sen skulle jag rida barbacka och skulle hämta en stol i stallet och släppte igge och så skrammlade stolen lite så han blev livrädd för att han trodde att det var vagnen. Så han stack med full galopp tillbaka till hagen igen, och efter kommer jag springades och skrikandes (även om jag vet att det inte hjälper att skrika så gör jag det iaf) Men iaf, skön liten springtur där då ja. Sen kastade Roger upp mig och så red jag iväg. Han är jättesvår att rida ut själv på. Han tycker inte det är lika roligt och vill därför vända hela tiden. Men på vägen hem så är det typ full galopp... Eftersom han är så otränad och redan hade galopperat idag så fick han bara galoppera en liten bit sen typ pass resten av vägen hem.. Ah, men det gick ju bra iaf. Och nu är jag hemma och väntar på att klockan ska bli halv sju så att jag kan åka till nästa stall.. 
'' kommer somna snabbt ikväll för hoppningsvis efter denna dag '' 
<3
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?