Min helg
Publicerat den

Oj, ser nu att det har varit dålig uppdatering här.. hehe, ledsen för det. Men nu har iaf skolan börjat igen så det kanske är därför? :)
 
Idag red jag igge efter skolan. Det hann bli lite skymning när jag red så det var lite mörkt, fast man såg ändå. Jag red en vanlig liten skrittrunda som gick oförväntat bra! Trodde inte det skulle gå så bra pga glömde spöt och eftersom han är så bombstyrig och aldrig brukar vilja lämna stallet så blev jag stolt över honom när han inte vände och vill hem en enda gång! Men iaf, red en bit in på lilla becka, (en grusväg) så det var inte så mycket bilar eller folk som tur va eftersom jag glömde reflex (oupsie) haha. Men det gick bra. mörkt var det faktiskt inte! 
Men iaf så består min helg utav att vara i stallet. Ska rida ut en runda med Sofi imorgon och på söndag med Sofi och Marre. Så det blir en mysig helg med massa skratt osv. Hoppas det inte blir för kallt bara! :/ Får se vad jag gör i morgon kväll och hur sent jag kommer hem imon. Kanske sticker någonstans eller bara är hemma med familjen. Har inte bestämmt mig än.. Men ni får ha en bra helg så ska jag försöka hinna blogga imorgon eller liknande. Puss:*
 
En bild som sanna redigerade på mig.. den blev faktiskt cool :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?