mööjjs
Publicerat den

Mysig runda i snöovädrat... INTE! 
Heyy, Jag, Sofi och Marre red ut en liten terräng runda i skogen på holmen typ. Men det jobbigaste var att vi gjorde i ordning hästarna när det var lite halvt soligt ute. Igge var genomblöt eftersom det regnade innan vi hann hämta honom och Millie. Så han fick stå med fliestäcke en stund så att han skulle torka (det hjälpte inte) Men iaf så red vi ut, och precis då började det regna.. det var svinkallt och när vi hade ridit en stund så kom värsta snöstormen! Fatta hur kallt det var! Asså usch! Hatar snö så sjukt mycket! Vill ha sommar nu! Men rundan var helt okej, det blev liiite galopp (som dock inte var meningen, men Igge var lite pigg) fårstår inte att han ville springa efter den rundan igår. haha! Men jaja! 
Nu sitter jag iaf vid datorn och lyssnar på musik, väntar på att maten ska bli klar osv. Ha en bra kväll. Puss:*
Tacksam Iggsson som rullar sig med täcke... 
 
Trött puffpuff, han var jättegosig mot mig idag, och bet mig faktiskt inte när jag pussade på honom. Haha :) 
 



Mikxki

Vilka söta bilder :)

Svar: haha, tack :)
Linn Selenhag



URL: http://mikxki.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?