never say no.
Publicerat den

Idag vaknade jag vid 12 av att victor kom in och skrek att jag var tvungen att gå upp. Men då gick jag upp, åt lite frukost och sedan stack jag till stallet och har varit där nästan hela dagen. Gick jag och marre upp och hämtade alla hästarna i omgångar, först igge och millie och sen kotten, blossom och puffe eftersom puffe är så stökig när man går med honom så fick vi gå två gånger :) Men iaf så hämtade vi dom och sedan väntade vi på att sofi skulle komma sen borstade vi av dom och sen red vi ut en liten runda, jag på igge, marre på kotten och sofi på blossom. Det blev en helt okej runda, inte så lång men vi travade och skrittade lite på olika underlag. Eftersom jag måste rida igång igge igen så kan vi inte ta långa galopprundor som jag och sofi gjorde i sommras, utan vi måste få upp igges kondis igen :) Sen kom vi tillbaka och marre och sofi skulle rida kotten och blossom lite i ridhuset också så jag följde med in med igge också och tog av han sadeln och lät honom rulla sig, hahah mys, sen hoppade jag upp och skrittade runt lite barbacka på honom en liten stund. Han måste lära sig att jag inte kommer göra honom något ont i ridhuset utan att jag är snäll. Så det är en bra början att bara skritta runt med lång tyglar där inne :) Men iaf så gick vi och lämnade dom och sen tog vi upp millie och puffe. Sofi tränade lilla puffe i repgrimma osv medan marie-louise red lite på millie som inte verkar ha lika ont längre vilket är bra :) 
Men det var väl typ min dag i stallet idag. haha! :) de blev ett långt inlägg så tack om du orkade läsa det. Puss:*
 
en bild från sommaren 2012 typ tror jag? 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?