pretty
Publicerat den

hejhopp! dålig uppdatering var det här jaah!
Men ska iaf berätta om min gårdag, och idag! Jag tränade ju som sagt igår på förmiddagen, kännde mig inte hellt frisk då men jag tänkte inte mer på de utan bara körde på lixom. Sen när jag kom hem tog jag en varm dusch eftersom jag frös så dant efter gymmet. Och efter det mådde jag faktikst bättre. Oscar kom vid halv sex och så har vi varit hemma hos mig, (typ i mitt rum hela kvällen) Men det var mys förutom att Frida var här inne och var allmänt jobbig. Men iaf så började jag typ på sämre och sämre och sen tog jag tempen och den visade på typ 39,7 eller något. Så då kom det fram att jag hade feber, och så hade jag ont i halsen och nacken och kallsvettades typ i ett par timmar. Men sen efter att ha öppnat fönstret så började jag må bättre och till sist tror jag att febern försvann lite iaf. Dock så sov vi med fönstrett öppet, eftersom vi båda låg i min lilla säng med ett tjockt vintertäcke över oss. Jag log dock och typ, ena sekunden frös och andra sekunden var jag jättevarm. Men på morgonen igen så hade jag så otroligt ont i halsen, kunde knappt svälja, men jag tog tempen igen och den låg på typ 38,7 så det var ju bra :) 
 
Vi vaknade vid ett, så riktigt morgon var det kanske inte. Men iaf, Vi gick till skolan ör vi behöved lite frisk luft. så vi klätrade upp på taket och typ gick omkring :P hahah sen kom jag knappt ner eftersom jag är höjdrädd så jag gick över alla taken för att gå till en annan stege längre bort för att kunna komma ner :P haha, sen gick vi hem, oscar blev hämtad och jag stack ner till stallet och red ut en skrittrunda på igge innan det hann bli allt för mörkt. Sen har jag bara legat i min säng sen jag kom hem och bara myst. Ska nog snart gå och lägga mig för att jag är så sjukt trött (det blev inte så mycket sömn pga jävligt varmt och trångt) men jaja, ganska mysigt iaf! 
Men ha de så hörs vi. Pusss:*
ego pics är alltid kul :))






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?