Så sjukt trött!
Publicerat den

Kunde inte somna inatt och så gick jag upp vid hal tio i morse. somnade kanske kvart i tre eller något. Och nu är jag så otroligt trött nu. Plus att jag tror att jag håller på att bli sjuk. Vaknade upp med världens huvudvärk och ont i halsen. Och så trädade jag iaf och typ höll på att svimma känndes det som. Men efter en dusch så känns det lite bättre nu iaf :) 
Som jag sa igår så kommer Oscar hit om en stund, så sitter och väntar på honom och på att maten ska bli klar. Men annars gör jag inte så mycket! Blir nog bara en lugn mys fredag här hemma med pojkvännen. Så det blir bra. Ska till stallet imon också, men vet inte vilken tid än så vi får se. Blir en liten uteritt med marre tror jag nog. Om jag inte rider själv. Får se vad klockan blir. Men ha det så bra så hörs vi. pusss:*
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?