Tattueringar
Publicerat den

Sitter och funderar och kollar på tatueringar och piercingar. Jag vill verkligen pierca och tatuera mig! Jag vill bli 18 NU!! men det är bara 1 år och 156 dagar kvar! Vill mer än någonting annat att flytta hemifrån och göra va jag själv vill! Taturara och pierca tungan kommer jag göra typ samma dag som jag fyller 18! Men jag sitter iaf och tänker ut motiv och texter som man kan ha som tatueringar. Asså ni anar inte hur mycket jag längtar tills jag fyller 18! för jag får inte pierca eller tatuera mig innan dess för mamma eller pappa. Eller dock får jag inte göra det överhuvutaget helst, men när jag är 18 bestämmer jag själv så! (y) Men ah! 
Lite olika saker jag skulle kunna tatuera kanske
Jag gillar små tattueringar.. tycker det är snyggast, men sen om det blir till något stort sen spelar ingen roll :) 
Lite förslag typ olika texter osv.

Skrev bara lite :) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?